Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chlap, který vaří je sexy, u nás vařil děda, můj táta, brácha i můj syn ...R^

2 8
možnosti
EA

E40v12a 45A63d59a97m18o83v38a

10. 4. 2013 14:56

Sexy ?  No spíš bych řekla, že je to obyčejně občas praktické :o)

6 2
možnosti

Můj muž vařit umí, a vaří rád. Ale máme taky mističkového známého, je to snob a úzkostlivě dodržuje " dělatvěcijasepatří", a ty mističky viděl v televizi takže  napodobuje. Cítí se u mističek dobře a jistě. Schází se s jinými mističkáři  a blábolí o vaření včetně receptů jako: vezmi 6 trpkých pomerančů z Kréty,několik středně velkých périgordských lanýžů....

1 8
možnosti
JH

Ten, kdo dělá tyjátr je na zabití, bez ohledu na pohlaví a situaci...

Mám známou, která nás jde vyprovodit ke dveřím panelákového bytu a soukromé věci řve na celej barák...

Jak říkám, na zabití.

7 0
možnosti
MS

Já v případě nouze umím taky uvařit, ale lépe to umí má žena, tak se do toho moc nehrnu. Na přípravě oběda se podílím tím, že posléze umyju nádobí, což má žena ocení daleko více, než kdybych se motal kolem plotny. :-)

9 0
možnosti
TK

Tak je to jistě příjemné, když chlap umí uvařit. Na druhou stranu mně to dělení na mužské a ženské práce nějak nevadí. Je mi přímo mdlo při pomyšlení, že by mi muž doma řekl - já dnes udělám oběd a ty zatím, prosím tě, vyčisti ten ucpaný odpad, popř. já vyluxuji a ty prosím přezuj auta... já vyžehlím a ty vylez na střechu a podívej se, proč ta wifina zase nejde. Kdepak, radši chlapa, co neumí vařit a dělá své mužské práce. Teda samozřejmě úplně ideální je ten, co řekne - tady máš kafíčko, sedni si, já to všechno udělám a pak tě přijdu namasírovat...;-)

2 2
možnosti
PK

Mám ráda chlapy, co nedělají tyátr tak nějak vůbec z ničeho a mám radši ženský, co nepíší hloupé blogy.

Mističky při tv vaření mají jednoduchý, až prostý důvod- je v nich dobře vidět ona ingredience (vžijte se do kůže neslyšícího) a nedělá se reklama výrobci originálním obalem.

PS: ale oceňuji konečně normální titulek blogu

13 2
možnosti
Foto

Stále ještě existuje velké množství "mužů", kteří určité úkony zásadně nedělají. Vaření považují za zženštilost a doma na záchodě si při močení nesednou, jenže ten postříkaný záchod po sobě neuklízejí. To jsou opravdu praví "chlapi". Rv

5 4
možnosti
MS

Při minimální znalosti fyziky lze s úspěchem čůrat vestoje, aniž by se přitom  postříkalo něco jiného, než vnitřek mísy. :-)

6 2
možnosti
HH

Doma vařím od svých 10 let což je do dneška 45 let. Misky používám a plním si je sám. Průběžně uklízím a mám prakticky neustále uklizeno a čisto. Když je hotovo je jediným nádobím to v čem je uvařeno.  Misky v TV pořadech byly proto, aby v nich byly pouze ingredience a bylo to přehlednější pro diváky. Já mám v miskách zpracované všechny potřebné suroviny pro dané jídlo.

 Nikdy jsem se za vaření doma nestyděl. Rozdílný pohled v hospodě  u chlapů jsem zažil ale bylo to tak půl na půl. V současnosti mám kamaráda, který po zjištění, že doma vařím, si pořídil moji fotku, připíchl ji na ledničku k dalším s označením" hajzl" - to jsou ti co umí něco co on ne. Je to ale myšleno s humorem, protože se snaží v tom něco udělat i když říká , že proto se přeci oženil aby si nemusel vařit. To však nesmí vědět je ho žena.

11 0
možnosti
PM

P81e30t75r 52M16o86o26s

10. 4. 2013 8:20

"V současnosti mám kamaráda, který po zjištění, že doma vařím, si pořídil moji fotku, připíchl ji na ledničku k dalším s označením" hajzl" - to jsou ti co umí něco co on ne."

To asi nebude váš dobrej kamarád, když vám závidí.Aspoň já si kamarádství představuju trošku jinak.;-)

1 6
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 408x
Dobrý den,
jsem normální a soudná ženská, možná se zbytečně zbytnělou kritičností k sobě i k ostatním; ovšem velmi miluju humor a lidi, kteří vládnou schopností ho s vážnou tváří praktikovat :)